Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret

Best Fashion World to Express Yourself to nowa strategia spółki Redan, która ma poprawić sprzedaż w należących do niej salonach.  Jej  realizację rozpoczęto od sukcesywnych zmian tak w sprzedawanej kolekcji, jak też w  komunikacji marketingowej oraz w kanałach dystrybucji – w tym integracji sklepów tradycyjnych i wirtualnych. Rezultaty tych działań mają być widoczne- jak podaje zarząd, w działaniach i wynikach w 2012 roku i kolejnych latach.

Jednym z elementów nowej strategii jest też powołanie Top Secret TV – gdzie klienci firmy mogą poznawać nowe kolekcje na filmach zamieszczanych w internecie.

– Chcemy ułatwić decyzje zakupowe naszym klientom, nie tylko w tradycyjnej sieci sprzedaży, ale także w sklepie on-line – powiedział Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

Projekt realizowany jest przez dział marketingu Top Secret przy współpracy z Thinkingmedia.
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket.  Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 470 sklepów.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.