Salon sieci NKD

Grupa NKD, niemiecka sieć dyskontowa oferująca artykuły odzieżowe oraz artykuły codziennego użytku realizuje plan otwarć przewidziany na polskim rynku. Przedstawiciele polskiego oddziału firmy zapowiadają, że z końcem sierpnia 2012 roku zacznie działać kolejny sklep sieci.

– 31 sierpnia 2012 roku otwieramy nowy sklep NKD w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu. Salon zajmie 385 mkw. powierzchni – poinformował redakcję Retailnet.pl Krzysztof Waluś, dyrektor ekspansji Polska, Kraje Bałtyckie, NKD Polska sp. z o.o.

Grupa NKD jest jedną z największych sieci dyskontowych w Niemczech. Obecnie firma posiada ponad 1,6 tys. sklepów zlokalizowanych w 7 krajach Europy i zatrudnia ok. 6, 5 tys. pracowników.

NKD Polska sp. z o.o., firma która wprowadziła sieć na polski rynek aktualnie posiada 3 sklepy firmowe (Tarnowskie Góry, Racibórz i Skarzysko-Kamienna). Do końca bieżącego roku NKD Polska planuje uruchomienie około 30 salonów na polskim rynku. Spółka jest zainteresowana ekspansją przede wszystkim w miejscowościach mających powyżej 20 tys. mieszkańców, głównie w zachodniej i południowej części naszego kraju.