Salon Mohito

Spółka odzieżowa LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP przekroczyły 278 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2011 roku o ok. 42 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 63 proc i była mniejsza od zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego o około 2 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2012 roku wyniosła około 2,2 mld zł. Przychody te były wyższe o 32 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą Firma jest  salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2012 roku ma zostać otwarty tysięczny sklep należący do spółki, a na koniec roku właściciel LPP planują zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw.

Na początku 2013 roku LPP chce wprowadzić na rynek nową markę Sinsay. Pierwsze sklepy pod tą nazwą zostaną otwarte 1 marca 2013 roku. W drugim kwartale 2013 planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski oraz sklepu on-line, w całym zaś roku ma powstać ich około 50.

Marka Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek.