Salon sieci Greenpoint

Spółka Fandango, właściciel marki Greenpoint uruchomiła sklep internetowy. Nowy kanał dystrybucji produktów Greenpoint został uruchomiony, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszego rynku- podkreślają przedstawiciele spółki.

Ma on przede wszystkim umożliwić zakupy  klientkom mieszkającym w miastach, w których nie ma sklepu Greenpoint. Asortyment wirtualnej placówki będzie odpowiadał produktom dostępnym w tradycyjnych sklepach marki.

Oferta sklepów Greenpoint skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia i to właśnie one są głównymi odbiorcami kolekcji. Tworząc swoje kolekcje – Greenpoint  kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność.

Marka Greenpoint istnieje na polskim rynku od 10 lat. Obecnie firma posiada 74 sklepy, w tym 53 własne oraz 21 działających na zasadzie franczyzy.

Przy współpracy franczyzowej firma wymaga lokalu o powierzchni od 80 do 120 mkw. w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Marka skupia się na ekspansji głównie w centrach handlowych.  Ostatni sklep Greenpoint został otwarty kilka tygodni temu w Toruniu w Galerii Atrium Copernicus i zajął powierzchnię 90 mkw.