Atakcyjność Warszawy jako rynku inwestycyjnego potwierdzają inwestorzy

Komputronik SA działa na polskim rynku od ponad 15 lat. Spółka dysponuje siecią sprzedaży złożoną z około 140 salonów własnych i franczyzowych oraz około 80 punktów partnerskich (KT Partner).

Obecnie spółka intensywnie rozwija nowy model sprzedaży – sprzedaż agencyjną. Te quasi franczyzowe sklepy, w opinii zarządu, pozwolą zdynamizować sprzedaż bez istotnego zwiększania kosztów stałych.

– Pomimo trudnego rynku wypracowujemy wysokie wzrosty sprzedaży, szczególnie w kanale detalicznym i internetowym. Sprawdza się również nasz system sprzedaży agencyjnej, który zamierzamy rozbudować o kolejne placówki – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA.

Spółka zamierza także stworzyć nowy wielofunkcyjny koncept – Komputronik Megastore. Będzie to centrum handlowo-rozrywkowo-szkoleniowe. Pierwszy taki punkt ma powstać w I kw. 2013 r. w Warszawie, a kolejny w II kw. 2013 w Poznaniu. Docelowo planowane jest uruchomienie 6 takich centrów.

Komputronik SA to dystrybutor sprzętu komputerowego w Polsce oraz operator sklepu internetowego ze sprzętem komputerowym www.komputronik.pl. Komputronik SA wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Komputronik, do której należą również: Benchmark, Komputronik API, Idea Nord, Cogitary, Movity, KEN TI, a także czeska spółka K24.

Z przedstawicielami firmy Komputronik SA o ekspansji sieci będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, która odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum bierze udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl