Salon Marilyn

Uczestnikami Shopping Center Forum 2013 Spring Edition będą między innymi przedstawiciele marki Marilyn. Salony sieci oferują szeroką gamę rajstop oraz pończoch. Punkty sprzedaży firmy w większości znajdują się w centrach handlowych na terenie kraju.

– Na Forum przede wszystkim będziemy szukać lokalizacji zarówno pod własne, jak i franczyzowe salony. Planujemy także kolejne otwarcia wysp w obiektach handlowych – mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, kierownik ds. rozwoju Marilyn.

Firma w ostatnim czasie podpisała już umowy najmu z obiektami handlowymi w Szczecinie, Łomży i Gorzowie. Docelowo w 2013 roku ma zostać otwartych 10-15 sklepów oferujących produkty marki.

Salony marki zostaną otwarte w Outlet Park Szczecin, Galerii Veneda w Łomży i Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Kolejne sklepy mają się znaleźć też w CH M1 Poznań, Galerii Olimpia w Bełchatowie, a także zostanie otwarta wyspa handlowa w CH Alfa w Olsztynie.
Lokale marki mierzą średnio od 20 do 60 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw.

Obecnie w Polsce działa ponad 20 salonów własnych marki oraz kilka sklepów franczyzowych. Firma wciąż poszukuje nowych partnerów biznesowych, którzy chcą prowadzić salony Marilyn.

Firma współpracuje też z sieciami tj.: Rossmann, Auchan czy od niedawna z Drogerią Natura. Marilyn współpracuje z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 20 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno luksusowy asortyment, jak i produkty klasyczne.