Korczowa Dolina

Spółka Echo Investment stworzyła aplikację mobilną dedykowaną kieleckiej Galerii Echo. Niebawem pojawią się kolejne dwie tego typu aplikacje dla Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu i Galaxy w Szczecinie.

– Dzięki aplikacji Echo, klienci z łatwością wyszukają po słowach kluczowych interesujący ich sklep i za pomocą jednego kliknięcia lokalizują go na mapie. Smartfon lub tablet może stać się w ciągu minuty przewodnikiem po alejkach centrum. Rozwiązanie wdrażane dla kieleckiej galerii przez Aduma Mobile daje też możliwość szybkiego zapoznania się z rabatami. Ułatwia to wprowadzony specjalny system powiadomień, który przypomni o aktualnych promocjach i kuponach zniżkowych – mówi redakcji Retailnet Maciej Barański, manager ds. marketingu w Galerii Echo.

Aplikacje projektowane dla centrów zarządzanych przez Echo Investment są wyjątkowe, ponieważ jako jedyne w Polsce dostępne są za pośrednictwem trzech najpopularniejszych platform: Android, Ios i Windows Phone.

– Ciekawym rozwiązaniem jest funkcja koszyka zakupów z możliwością robienia zdjęć, obsługi głosowej oraz zapamiętywania sklepów. W ten sposób chcemy ułatwić naszym gościom zakupy i zaoszczędzić czas, którego wciąż wszystkim brakuje. Aplikacja dostarcza powiadomienia o atrakcjach i wydarzeniach w galerii, dzięki czemu klienci nigdy nie zapomną już o premierach kinowych, spotkaniach ze znanymi ludźmi czy otwarciu nowego lokalu w naszym centrum – dodaje Barański.

– Premiera Windows 8 i Windows Phone 8 była ważnym wydarzeniem w 2012 roku, dlatego po analizie danych z rynku i symulowanej ekspansji tego systemu zdecydowaliśmy się jako pierwsi na stworzenie aplikacji na wszystkich trzech platformach. Zjawisko smartfonizacji dotyczy prawie każdego z nas, a zastosowanie unikalnych rozwiązań w aplikacji Galerii Echo jak np. lista zakupów, potwierdza aktualną dojrzałość polskich aplikacji użytkowych – twierdzi Barański.

Aplikacje mobilne dla centrów handlowych mają wiele zalet. Zmotoryzowani mogą szybciej zlokalizować swój samochodu na parkingu. Wystarczy tylko wpisać numer rejestracji do systemu i po zakupach odnalezienie auta będzie dużo szybsze, bez konieczności błądzenia po parkingu. W aplikacji są dostępne także rozkład jazdy komunikacji miejskiej oraz możliwość zamówienia taksówki Echo.

– Już niedługo dodamy kolejne atrakcyjne funkcjonalności – mówi Jakub Wojnicki, prezes Aduma Mobile, która przygotowała aplikację dla Galerii Echo Kielce. – Jedną z nich będzie zamawianie i rezerwacja biletów w kinie Helios na terenie Galerii Echo. Wystarczy tylko kilka kliknięć, żeby zabukować sobie miejsce w kinie.

Aplikacja stanie się też częścią programu lojalnościowego opartego o system kuponów. W ten sposób galeria chce nagradzać wiernych klientów i zaprosić kolejnych do korzystania z usług najemców. Dzięki integracji z mediami społecznościowymi, informacjami o ciekawych promocjach i wydarzeniach będzie można podzielić się także ze znajomymi.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 800 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.