Kampania Reserved
Kampania Reserved

Uczestnikiem wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2013 będzie przedstawiciel firmy LPP SA, która prowadzi sieć sklepów Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

– Shopping Center Forum jest dla nas okazją do sprawdzenia rynku centrów handlowych pod względem kolejnych inwestycji. Ponadto na SCF pojawiają się oferty, możliwości, które podczas wcześniejszych rozmów z deweloperami nie były analizowane – powiedział portalowi Retailnet Jacek Szołoch, Director of Leasing & Expansion for Poland LPP SA.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

W tym roku LPP planuje zwiększyć sieć sklepów o 240 placówek. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć do 580 tys. mkw. Około 50 proc. zaplanowanego na ten rok przyrostu powierzchni nastąpi w Rosji.

Na koniec marca br. LPP posiadała 1104 sklepy o łącznej powierzchni 453 tys. mkw. W pierwszym kwartale powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 19,6 tys. mkw.

W I kwartale 2013 roku w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 393,1 mln zł, zaś w placówkach Cropp Town w wysokości 124,7 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w tym okresie w sklepach House wyniosła 93,2 mln zł, w sklepach Mohito 83 mln zł, a w salonach nowej marki Sinsay 2,1 mln zł.