zakupy online ecommerce trendy

Ponad 2200 użytkowników serwisu Chums zostało przepytanych na potrzeby sondażu, którego celem było stwierdzenie, jak klienci oceniają zakupy odzieżowe dokonywane przez internet. Ok 75% respondentów miało 55 lat lub więcej, 50% było w wieku pomiędzy 65 a 74. Dla tej grupy demograficznej zaletą, która przyćmiła wszystkie inne był komfort robienia zakupów we własnym domu.

Prawie 45% klientów uważa „kupowanie z fotela” za zaletę zakupów odzieżowych w sieci. Jednak 20% twierdzi, że dla nich najważniejszy jest szeroki wybór dostępnych produktów.

Większość ankietowanych uznała za wadę fakt, że przed dokonaniem zakupu nie można przymierzyć ubrań. Aby temu zaradzić, Chums daje klientom możliwość bezpłatnego zwrotu towaru.

Sklep internetowy Chums oferuje wybór niedrogich ubrań i innych akcesoriów. Oprócz oferty online, sklep prowadzi również katalog mailowy. Firma zaczynała działalność właśnie jako odzieżowy sklep wysyłkowy i od tamtej pory przekształciła się w wielokanałowego sprzedawcę operującego m.in. przez internet.