Camel Active

Polskie sklepy międzynarodowej sieci handlowej Camel Active zmieniają wygląd. Obecnie sieć salonów Camel Active na terenie kraju obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Krakowska w Krakowie i Silesia City Center w Katowicach.

– W kampanie Camel Active zawsze są wpisane historie podróżników, którzy przemierzają bezdroża świata, odkrywając inne kultury. Odwiedzane kraje to np. Boliwia, Mongolia, czy Malawi. Wrażenia i inspiracje płynące z tych podróży są uobecnione w nowym wystroju sklepów. Osiągnięto to, dzięki zastosowaniu odpowiednich modułów ekspozycji towaru i materiałów – powiedział dyrektor działu sprzedaży detalicznej camel active, Mark Schäfer.

We współpracy z konsultantami firmy Hachmeister & Partner zostały zdefiniowane formaty przestrzeni produktowej i opracowane moduły ekspozycyjne w oparciu o visual merchandising, który umożliwia pomieszczenie większej liczby artykułów. Umeblowanie, nawigacja po produktach oraz visual merchandising są wzajemnie powiązane. Co więcej, punkty sprzedaży zostaną wyposażone w moduł wystawowy z wyświetlaczem „Roadside TV”, na którym będą pokazywane relacje z podróży. Dzięki temu, klienci mogą obejrzeć najnowszy film wizerunkowy Camel Active bezpośrednio na terenie sklepu. – To tłumaczy dlaczego nowy koncept „Roadside” to znacznie więcej niż tylko nowa odsłona layoutu przestrzeni sprzedażowej Camel Active – podsumowuje Mark Schäfer.

Marka Camel Active jest skierowana do kobiet i mężczyzn ceniących sobie ubiór w stylu casual. Marka oferuje także szeroki wybór obuwia i dodatków. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.