Firma Oracle przedstawiła 14. edycję swojego narzędzia do zarządzania modelem wielokanałowym – Oracle Retail. Przedstawiciele Oracle zapewniają, że nowa wersja umożliwi detalistom pobudzenie zaangażowania konsumentów, ulepszenie efektywność zarządzania inwentarzem oraz redukcję kosztów.

[fve]http://www.youtube.com/watch?v=B5bV04Q0o38[/fve]

Procesy operacyjne Oracle Retail 14 zostały tak zaprojektowane, aby umożliwić klientowi zakup, odbiór lub zwrot towaru za pośrednictwem dowolnego kanału. Wyposażą też detalistów w narzędzia umożliwiające sprostanie wymaganiom klientów niezależnie od ograniczeń danego kanału dystrybucji. Ma temu służyć wbudowana funkcja poprawy efektywności.

Dodatkowo, aby wspomóc detalistów w wykorzystaniu kanału mobilnego, Oracle Retail został wyposażony w mobilny Point of Service, narzędzia wsparcia sprzedaży oraz zapewnia lepszą widoczność promocji, reklam i intuicyjny interfejs. Dzięki temu oprogramowanie będzie działać prawidłowo na większości urządzeń.

„Gdy spojrzymy na branżę sprzedażową w ujęciu globalnym, możemy dostrzec przesunięcie kapitału z tworzenia i rozbudowy sklepów w stronę handlu elektronicznego oraz tworzenie nowego, zdywersyfikowanego modelu interakcji z konsumentem. Detaliści skupiają się na tworzeniu możliwości dotarcia ze swoimi produktami wszędzie, gdzie to jest możliwe” – powiedział Mike Webster, wicedyrektor i manager generalny Oracle Retail. „Czternasta edycja Oracle Retail to nasze największe przedsięwzięcie, jeśli chodzi o czas i zasoby ludzkie, które zainwestowaliśmy w jego realizację. Stworzyliśmy produkt zgodny z najnowszymi trendami w branży, zorientowany na jakość oraz obniżenie kosztów po stronie detalistów” – dodał.

Oracle jest dostawcą oprogramowania dla detalistów, które obejmuje szerokie spektrum aplikacji biznesowych, narzędzi serwerowych, rozwiązań z zakresu przechowywania danych oraz wydajności zarówno w kanale tradycyjnym, jak i mobilnym.