Centrum Handlowe NoVa Park
Centrum Handlowe NoVa Park

Centrum Handlowe NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim zanotowało 26-proc. średni miesięczny wzrost frekwencji oraz 27-proc. średni miesięczny wzrost obrotów w drugim półroczu 2013 roku w porównaniu z analogicznym okresem 2012 roku.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wzrostów, które dowodzą, że taki obiekt, jak NoVa Park, był potrzebny w regionie nieprzesyconym powierzchnią centrów handlowych. Jesteśmy pewni, że te imponujące wyniki związane ze  skuteczną strategią marketingową przyciągną do naszego obiektu nowych najemców, którym zależy na świetnie prosperującym biznesie w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.

Działające od kwietnia 2012 roku centrum handlowe NoVa Park to największe centrum handlowe w regionie, w którym obecne są salony marek niewystępujących w innych obiektach w promieniu 40 km – np. Bershka, Carry, H&M KappAhl, Ryłko, Sephora czy Smyk. Oferta handlowa NoVa Park z najpopularniejszymi brandami to, jak informuje zarząd obiektu, przede wszystkim zasługa prowadzonego procesu komercjalizacji, ale nie bez znaczenia są również wyniki odwiedzalności i obrotów oraz otrzymane nagrody i wyróżnienia branżowe.

Ostatnio do grona najemców NoVa Park dołączyły salon Carry oraz Berlin Doner Kebap. Podpisano również nowe umowy najmu z markami Calzedonia i Intimissimi, a otwarcie lokali zaplanowano na marzec 2014 roku.

Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska SA.