Top Secret
Top Secret

W styczniu 2014 roku sklep topsecret.pl odwiedziło o 52 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Wysoka odwiedzalność e-sklepu zaowocowała także 34-proc. wzrostem wysłanych zamówień.

Jak podkreśla zarząd spółki Redan SA, właściciel sieci Top Secret, wzrost odwiedzalności i większa liczba zamówień to efekt licznych akcji marketingowych wspierających wyprzedaż kolekcji jesienno-zimowej.

– W lutym tego roku wysłano do klientów pierwsze dedykowane mailingi zachęcające do dodatkowych zakupów. Skuteczność tego typu akcji jest znaczna – aż 10 proc. klientów otrzymujących mailing przeczytało informację, a prawie 5 proc. skorzystało z zakupów z dodatkowym rabatem – poinformował zarząd spółki Redan.

W e-sklepie dostępna jest już nowa kolekcja i promowane są trendy wiosenne.

Szacunkowe obroty Grupy Redan w styczniu 2014 roku wyniosły 32,6 mln zł, co oznacza 3-proc. wzrost r/r. Przychody w tym okresie osiągnęły, jak poinformowano, wyższą dynamikę od przyrostu powierzchni handlowej – na koniec stycznia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 99,6 tys. mkw., co oznacza 1-proc. wzrost w porównaniu do stycznia 2013 roku.

Pod szyldem Top Secret obecnie działa około 160 sklepów, z których większość to salony franczyzowe. Salony marki mają od 100 do 250 mkw. powierzchni. Poza Polską marka jest rozwijana także na rynkach wschodnich. W lutym nowe sklepy otwarto w miejscowości Tambow oraz  Czelabińsku (pierwszy sklep outletowy Top Secret na rynku rosyjskim). W planach jest uruchomienie nowych sklepów także na Ukrainie (w Sewastopolu, Dniepropietrowsku oraz Kamieńcu Podolskim).

Poza Top Secret Redan SA jest operatorem także marek odzieżowych Troll, Drywash oraz sieci dyskontów TextilMarket.