Atrium Targówek
Atrium Targówek

Do grona najemców Atrium Targówek wkrótce dołączą nowe marki: salon odzieżowy Solar, Pasmanteria u Zapolskiej oraz Loox Galeria Optyki.

Salon Solar zajmie ponad 164 mkw. powierzchni centrum, a jego otwarcie zaplanowane jest w kwietniu br. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.

Na przełomie marca i kwietnia do grona najemców Atrium Targówek dołączy Pasmanteria u Zapolskiej, gdzie na powierzchni 24 mkw. klienci znajdą m.in. szereg akcesoriów krawieckich i dodatków dekoracyjnych do odzieży.

Wśród nowych najemców Atrium Targówek będzie także Loox Galeria Optyki, gdzie na ponad 120 mkw. powierzchni klienci będą mogli wybierać aż z 50 światowych marek okularów i oprawek, w tym m.in. takich marek, jak: Gucci, Prada, Tom Ford, Tommy Hilfiger czy Versace. Otwarcie salonu zaplanowane jest na przełomie kwietnia i maja br.

Atrium Targówek jest obiektem rozrywkowo-handlowym w Warszawie. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Bata, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Atrium Poland Real Estate Management jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka na stoisku 6.2 zaprezentuje swoje projekty.