Outlet Białystok
Outlet Białystok, BOIG

Do grona najemców Outletu Białystok, obiektu realizowanego przez BOIG – The Blue Ocean Investment Group, dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

– Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce, dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze, jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, Leasing Manager, BOIG.

Albione oferuje odzież męską we włoskim stylu. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje – takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie – takie jak kurtki i płaszcze – oraz obuwie klasy premium. W Polsce sieć ma 6 salonów sprzedaży i wszystkie są zlokalizowane w centrach outletowych. Poza Polską marka jest obecna w Rosji, gdzie posiada 15 sklepów.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę obiektu stworzy m.in. hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, salon z wyposażeniem wnętrz Jysk, a także takie marki, jak Adidas, Reebok, Molton, Ski Team, 4F, Regatta, Lancerto, Albione, 2 salony z markową odzieżą jeansową, CCC, kawiarnia oraz 2 restauracje.

Realizacją inwestycji,  tj. budową oraz komercjalizacją obiektu, zajmuje się firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG –The Blue Ocean Investment Group. Grupa BOIG to spółki, które świadczą usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Projekty firmy BOIG zostaną zaprezentowane na stoisku 4.8 podczas Shopping Center Forum Fall Edition 2014. Forum odbędzie się 17–18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej o Forum TUTAJ.