Butik Lambert należący do Vistula Group SA
Butik Lambert należący do Vistula Group SA

Vistula Group SA konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji na rok 2014. Na początku kwietnia spółka zamknęła w Galerii Mokotów butik Wólczanka, w którego miejscu powstał ekskluzywny butik marki Lambert. Natomiast Wólczanka w nowym miejscu w Galerii Mokotów została otwarta 30 kwietnia 2014 roku i zajmuje powierzchnię 23 mkw.

Spółka przygotowuje już kolejne salony do otwarcia. Najbliższe czeka klientów Galerii Wileńskiej w Warszawie. Znajdzie się tam butik marki Wólczanka, który zajmie 25 mkw. powierzchni. Będzie to pierwszy salon sieci w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa rozwoju projektu franczyzowego. Od sierpnia 2013 roku zostało otwartych już 6 salonów franczyzowych, w Nowym Sączu, Słupsku i Siedlcach. Kolejne umowy zostały już podpisane, a otwarcia salonów planowane są na przełom czerwca i lipca 2014 roku.

Sieć marki Wólczanka posiada 75 salonów w całej Polsce, w tym 3 salony franczyzowe, wyspy i salony outletowe. Marka Vistula posiada 83 salony, w tym 3 salony franczyzowe oraz salony oultetowe. Marka W.Kruk działająca w branży jubilerskiej posiada 83 salony, w tym salony marki Rolex, wyspy w galeriach handlowych i 2 salony na lotniskach w Krakowie i Warszawie. Do sieci salonów marki Deni Cler należą 33 salony w całej Polsce.

Lambert to męska linia koszul oraz dodatków. Kolekcja dostępna jest w większości salonów Wólczanka oraz w 3 salonach marki Lambert, które znajdują się w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach oraz w Galerii Krakowskiej.