Top Secret
Top Secret

Na koniec marca 2014 roku powierzchnia handlowa spółki Redan, właściciela sieci modowej Top Secret oraz sieci dyskontowej TextilMarket, wyniosła 100,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1,5 proc. w porównaniu do marca roku ubiegłego.

Szacunkowe obroty Grupy Redan wzrosły w marcu 2014 roku o 11,3 proc. (do 36,7 mln zł) w porównaniu do marca 2013 roku. Największy wzrost przychodów Grupy wygenerował segment dyskontowy, który urósł o 21 proc. Sprzedaż w części modowej utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie.

Narastająco od początku roku obroty grupy sięgnęły 101,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,3 proc. r/r.

Jak poinformowano, w marcu br. Grupa Redan odnotowała znacznie większy wzrost obrotów niż powierzchni handlowej. Zarząd spółki jest szczególnie zadowolony z rozwoju sprzedaży w części dyskontowej, w której z każdym kolejnym miesiącem tego roku notowana jest wyższa dynamika obrotów TextilMarket w ujęciu r/r.

W segmencie modowym sprzedaż w marcu utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie, co dla zarządu jest satysfakcjonujące, uwzględniając m.in. zmniejszoną powierzchnię handlową segmentu wynikającą z zamknięcia w 2013 roku nierentownych placówek oraz zmniejszenie wyrażonej w złotych sprzedaży na Ukrainie, co jest wynikiem dewaluacji hrywny.

Spółka w I kw. tego roku uruchomiła swoje sklepy na nowym rynku. Kazachstan jest nowym krajem, w którym będzie rozwijana sieć Top Secret. Pierwszy sklep franczyzowy na tym rynku otwarto w połowie kwietnia 2014 roku. W kwietniu ruszyły także 2 salony w Rosji, w Sarowie i Nowokuzniecku.

Przypomnijmy: Redan prowadzi obecnie sieć ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket.