Brian Burgess, Savills
Brian Burgess, Savills

Nowym szefem Savills na kraje Europy Środkowej od maja 2014 roku został Brian Burgess, dotychczasowy dyrektor zarządzający Savills w Polsce. Na nowym stanowisku Burgess będzie odpowiadał za rozwój i promocję marki Savills w krajach Europy Środkowej. Będzie też kontynuował pracę w warszawskim biurze Savills. Dyrektorzy wchodzący w skład zarządu Savills w Polsce będą kierować polskim oddziałem firmy.

– Chciałbym skorzystać z okazji i podziękować Brianowi za założenie biura Savills w Polsce i zbudowanie solidnych fundamentów dla przyszłego rozwoju firmy. Od momentu jej powstania w 2004 roku firma rozrosła się do 55 pracowników ulokowanych w 3 biurach w całej Polsce i zdobyła uznanie na rynku w zakresie doradztwa inwestycyjnego, wynajmu powierzchni biurowych, zarządzania nieruchomościami i wycen. Obchodzona w tym roku 10. rocznica założenia Savills w Polsce to doskonały moment na podsumowanie dotychczasowych sukcesów i wytyczenie kolejnych etapów rozwoju Savills w tym kraju – mówi Borja Sierra, dyrektor zarządzający Savills na Europę kontynentalną.

Firma została partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. SCF w tym roku odbędzie się w dn. 17–18 września w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się TUTAJ.

Savills świadczy usługi doradcze i wdraża strategie uwzględniające wszystkie aspekty rynku powierzchni handlowych w celu maksymalizacji wartości i zysku z centrów i parków handlowych w Polsce.

Savills koncentruje się głównie na wartości nieruchomości i działa według  metodologii „cyklu życia” inwestycji handlowej, zaczynając od doradztwa w zakresie pozycjonowania nowego centrum oraz struktury najemców i marek, poprzez strategię komercjalizacji, zarządzanie centrum handlowym, promocję, wynajem, rekomercjalizację i optymalizację przychodu i wartości nieruchomości, aż po jej sprzedaż.