Joanna Sikora, Mind Progress Group
Joanna Sikora, Mind Progress Group

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, która jest partnerem merytorycznym Shopping Center forum 2014, integruje funkcje digitalowe w ramach jednego działu.

Na jego czele, jako Head of Digital Projects, stanęła Joanna Sikora, która dołączyła do zespołu agencji 1 czerwca 2014 roku. Do jej obowiązków będzie należał nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów z branży retail.

Przed dołączeniem do Mind Progress Group Joanna Sikora przez 3 lata pracowała w Aduma SA, firmie zajmującej się sprzedażą interaktywnych systemów bazujących na nowoczesnych technologiach. Początkowo, jako Project Coordinator w oddziale warszawskim, aby następnie objąć stanowisko Key Account Manager we Wrocławiu. W tym czasie współpracowała z centrami handlowymi w Polsce, koordynując procesy sprzedażowe rozwiązań interaktywnych.

W Mind Progress Group Sikora będzie odpowiedzialna za wdrażanie innowacyjnych usług, polegających na połączeniu kompleksowej obsługi marketingowej centrów handlowych z rozwiązaniami opartymi o nowoczesne technologie interaktywne oraz wsparcie projektów new businessowych w zakresie nowoczesnych technologii.

– Stworzenie nowego działu, a co za tym idzie nowego stanowiska, to kolejny krok w rozwoju naszych kompetencji digitalowych. Nowe wyzwania, jakie stoją przed Joanną Sikorą, pozwolą na efektywniejsze wykorzystanie jej doświadczenia w ramach powstałego przedsięwzięcia – mówi Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group.

Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. Od maja posiada oddział w Warszawie. W skład zespołu firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Mind Progress Group jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014. Więcej informacji o Forum TUTAJ.