Augmented pixels sprzedaż online

Aplikacje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość są coraz częściej wykorzystywane  w sprzedaży wielokanałowej. Jednym z dostawców technologii dla detalistów jest amerykańska firma Augmented Pixels. Dzięki jej innowacyjnym rozwiązaniom można zwiększyć obroty, współczynnik konwersji oraz polepszyć jakość obsługi klienta.

Marketing w rozszerzonej rzeczywistości

Augmented Pixels to wiodący dostawca platform w rozszerzonej rzeczywistości. Wykorzystują je zarówno twórcy gier jak i handlowcy. Wśród udziałowców firmy znajdują się fundusze AVentures Capital, Plug and Play Tech Centre, oraz prywatny inwestor Torben Majard. Dotychczas rozwiązania Augmented Pixels wykorzystywane były np. w kampaniach promocyjnych multipleksów takich jak turecki MaxiPara czy Cinemaximum “Sinema Kart”. Klienci odwiedzający kino mogli wygrać darmowy popcorn grając za pomocą smartfonów i tabletów w gry w rozszerzonej rzeczywistości. Był to doskonały sposób na angażowanie klientów i dostarczenie rozrywki całym rodzinom.

Architektura online

Kolejnym nagradzanym projektem Augmented Pixels była aplikacja ARHouse. Stworzono ją dla kanadyjskiej firmy budowlanej Jayman. Dzięki aplikacji klienci mogą oglądać w rozszerzonej rzeczywistości swój przyszły dom. Program można modyfikować w zależności od potrzeb firmy: nadaje się zarówno dla agentów nieruchomości, jak też architektów i firm budowlanych. Pomysł polegał na trójwymiarowej wizualizacji planów architektonicznych na ekranach urządzeń mobilnych.

[fve]https://www.youtube.com/watch?v=ARToCFGdRHc[/fve]

Pomysły na urządzenie wnętrz

Dzięki Augmented Pixels klienci mogą też urządzić sobie mieszkanie. Firma stworzyła aplikację ShowInRoom, która pozwala eksperymentować z wystrojem wnętrz, ustawiać meble i sprawdzać, gdzie pasują najlepiej oraz dobierać ich kolorystykę i styl.

[fve]https://www.youtube.com/watch?v=Vx42KxHKv0M[/fve]

Dzięki aplikacji ( jest dostępna zarówno na iOS jak i Android) sprzedawcy dowiadują się więcej na temat oczekiwań swoich klientów i proponują wizję aranżacji produktów jeszcze przed dokonaniem zakupu. Rozszerzona rzeczywistość może wspomóc zarówno sprzedaż online jak i stacjonarną, a partnerstwo z dostawcą tej technologii pozwoli w znacznym stopniu zwiększyć zaangażowanie klientów.

[fve]https://www.youtube.com/watch?v=qBuMCPYyRmQ[/fve]