Nowy koncept sklepów Top Secret
Nowy koncept sklepów Top Secret
Nowy koncept sklepów Top Secret
Nowy koncept sklepów Top Secret

Marka Top Secret należąca do Grupy Redan, zdecydowała się na otwarcie flagowego salonu w łódzkiej Manufakturze. Funkcjonalność lokalu została opracowana na podstawie podświadomych zachowań konsumenckich, natomiast charakter wnętrza jest wynikiem badań etnograficznych w grupie docelowej.

Uruchomienie salonu flagowego nastąpiło 30 sierpnia 2014. Sąsiaduje on z takimi markami jak Mohito i Diverse. Powierzchnia lokalu wynosi 244 mkw. Projekt koncepcji sklepu opracował wewnętrzny zespół architektów Top Secret.

Po niespełna 2 latach od czasu wprowadzenia nowych standardów w sklepach franczyzowych ich koncepcja została rozbudowana i dostosowana do lokalizacji w dużych miastach, spełniając tym samym oczekiwania klientów największych i prestiżowych kompleksów handlowych, jak Manufaktura.

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję. Architekturę wnętrza buduje biała cegła, czarny detal mebli stalowych, drewniane wykończenia oraz gra światłem. Lokal w Manufakturze wykorzystuje standardy występujące od 2 lat w sklepach Top Secret, które w ciągu kilkunastu miesięcy zostały zweryfikowane i udoskonalone. We wnętrzu jest odczuwalny klimat „Home”, podkreślony przez zróżnicowaną formę mebli, opraw oświetleniowych oraz zastosowanych dekoracji. W sklepie pojawiły się strefy nawiązujące do toaletki z biżuterią, gabinetu do pracy, czy też u aneksu kuchennego, w którym klienci będą częstowani kawą.

Nowy koncept sklepów Top Secret

Dynamiczna komunikacja z klientami zapewniona zostanie przez wielkoformatowe monitory, które już od wejścia zapraszają do wnętrza, a tablety umieszczone w przymierzalniach będą informowały o aktualnych promocjach.

Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w 2002 roku. Obecnie Top Secret z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje w internecie oraz w sklepach stacjonarnych na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się salony marek Grupy.

Nowy koncept sklepów Top Secret