Galeria Sudecka

Podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum spółka Echo Investment zaprezentuje ofertę Galerii Sudeckiej realizowanej w Jeleniej Górze i planowaną rozbudowę CHR Galaxy w Szczecinie.

– Galeria Sudecka powstaje w znanej od 13 lat, wypromowanej i lubianej przez klientów lokalizacji. Centrum ma bardzo szeroką strefę oddziaływania, dodatkowo wzmacnianą przez turystów z Niemiec i Czech. Wyjątkowa lokalizacja predestynuje to miejsce do ulokowania w nim jak najszerszej oferty, która pozwoli odgrywać Galerii Sudeckiej rolę centrum regionalnego. I takie zadanie właśnie realizujemy. Stąd obecność w Galerii Sudeckiej popularnego wśród klientów hipermarketu sieci Auchan, pierwszego w Jeleniej Górze multipleksu kinowego sieci Helios, największego klub fitness Fabryka Formy i znanych marek odzieżowych, do których wkrótce dołączą kolejne – mówi dla Retailnet Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

– Jesteśmy przekonani, że Galeria Sudecka okaże się sukcesem, ponieważ posiadamy w swoim portfolio projekty, w których zdecydowanie sprawdziło się wzmocnienie oferty i wprowadzenie nowych funkcji. Receptą na sukces w naszym wydaniu jest nie tylko umiejętny dobór oferty inwestycji, ale przede wszystkim aktywne zarządzanie poparte z jednej strony doświadczeniem, a z drugiej otwartością na współpracę z najemcami – dodaje Marcin Materny.

W programie Galerii Sudeckiej zaplanowano 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych oraz część rozrywkową z wielosalowym kinem Helios, bawialnią Jupi Park i Fabryką Formy. Wraz z retail parkiem, w którym uwzględniono m.in. market Leroy Merlin, a także sklep sportowy. Inwestycja będzie dysponować 50 tys. mkw. powierzchni handlowej. Poziom komercjalizacji wynosi obecnie ponad 91 proc.

Spółka Echo Investment przygotowuje się również do rozbudowy CHR Galaxy w Szczecinie. Wnętrza obiektu działającego od 10 lat zostały w tym roku gruntownie odświeżone i zmodernizowane. W 2014 rozpocząć się ma planowana rozbudowa, która rozszerzy ofertę Galaxy o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej, co przełoży się na 30 nowych sklepów i lokali usługowych.

Szczegółowe informacje o projektach zostaną przedstawione podczas wrześniowych targów na stoisku 5.2. Firma jest też sponsorem After Party SCF 2014. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.