Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli
Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli
Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli
Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli

Pod koniec sierpnia br. austriacki inwestor i deweloper Immofinanz Group sfinalizował zakup od spółki Rank Progress nieruchomości zlokalizowanej w centrum Piły przy ulicach Zygmunta Starego i 14 Lutego, w pobliżu dworca PKP Piła Główna. Już jako nowy właściciel obiektu, spółka zdecydowała o zmianie jego nazwy z dotychczasowej „Galeria Piła” na „Vivo!”. Vivo! to stworzona przez Immofinanz nowa marka centrów handlowych, które będą zlokalizowane w małych i średnich miastach Europy Środkowo-Wschodniej. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet powstające, nowe centrum handlowe w Pile będzie pierwszym Vivo! w Polsce. Jego oficjalne otwarcie planowane jest na 17 października br.

Koncepcja Vivo! będzie charakteryzować się tym, że będą to centra handlowe jednopiętrowe, w których szczególny nacisk będzie kładziony na ofertę w zakresie mody i rozrywki. Będą one zlokalizowane przede wszystkim w mniejszych miastach Europy Środkowo-Wschodniej, o populacji pomiędzy 40,  a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem obejmującym przynajmniej 200 tys. osób. W porównaniu do hipermarketów w koncepcji „zwykłego” mallu, Vivo! będzie wyróżniać się także bardziej wyszukaną propozycją w zakresie tzw. food courtu. W Vivo! będą mogły być także częściej organizowane różnego rodzaju imprezy i wydarzenia.

Z racji na fakt, że Vivo! będzie oferowało wiele opcji w zakresie wielkości powierzchni pod wynajem, obiekt tego typu może przyciągnąć szerszą grupę potencjalnych najemców – stanowi to kolejną zaletę w porównaniu do klasycznych parków handlowych.

W pierwszym centrum handlowym Vivo! swoje sklepy otworzą takie marki jak: Carrefour, H&M, Reserved, House, CroppTown, Mohito, Sinsay, Media Expert, Deichmann, CCC, Carry, Lee-Wrangler, 4F, Levi´s-Mustang, Hebe, Gino Rossi, Ryłko, klub fitness Calypso, Martes Sport, Empik oraz Smyk.

Immofinanz Group będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka na stoisku 4.9 zaprezentuje swoje projekty handlowe.