CH Atrium Promenada
CH Atrium Promenada

Do grona najemców Atrium Promenada w Warszawie dołączył salon bielizny damskiej i męskiej marki Atlantic, a już w najbliższą sobotę otworzy się w nowej odsłonie salon firmowy z obuwiem dziecięcym Bartek.

Atlantic jest liderem na rynku bielizny damskiej i męskiej. Aktualnie sieć liczy ponad 200 salonów w Polsce i na świecie. Sklep Atlantic zlokalizowany jest na parterze Atrium Promenada i zajmuje około 36 mkw. powierzchni.

Z kolei w sobotę w centrum handlowym nastąpi otwarcie w nowej odsłonie salonu firmowego jednego z największych polskich producentów obuwia dziecięcego Bartek. Firma oferuje obuwie dla dzieci w wieku 1-10 lat. Salon zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze centrum i zajmie około 67 mkw. powierzchni. Bartek uzupełni ofertę dla dzieci, którą w Atrium Promenada reprezentują m.in. marki: Smyk, Mothercare, Naturino, H&M czy KappAhl.

W ostatnim czasie do grana najemców Atrium Promenada dołączyli również: Diverse, 4F, a także sklep Triceps oferujący odżywki dla sportowców i odzież sportową.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy GoSport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, kosmetyczny instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.