Salonik Top Press
Salonik Top Press
Salonik Top Press
Salonik Top Press

Sieć salonów Kolporter od początku 2014 roku prowadzi restrukturyzację swoich sieci handlowych. Strategia polega na lokalizacji nowych saloników prasowych i salonów Top-Press w atrakcyjnych handlowo miejscach, o dużym przepływie klientów.

– Szukamy takich lokalizacji w całej Polsce. Przede wszystkim interesują nas galerie handlowe, w których działają hipermarkety. Dotyczy to zarówno nowych centrów handlowych, jak i tych już istniejących, które przechodzą proces rekomercjalizacji. Punkty naszej sieci lokalizowane są także w dyskontach, przy dworcach kolejowych czy w terminalach lotniczych. Ta strategia będzie kontynuowana w najbliższych miesiącach. Obecnie do sieci handlowej Kolportera należy 815 saloników prasowych oraz 181 salonów Top-Press – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Grzegorz Maciągowski, reprezentujący spółkę Kolporter.

W ramach restrukturyzacji sieci Kolporter rozwija także asortyment swoich salonów.

– Systematycznie poszerzamy ofertę saloników i Top-Pressów, zwłaszcza w zakresie usług elektronicznych. Najnowszą usługą jest sprzedaż kodów do gier na telefony z systemem operacyjnym android. W tym roku wprowadziliśmy także sprzedaż doładowań do gier komputerowych na PC i konsole. W punktach Kolportera dostępna jest też inna usługa elektroniczna o nazwie Paysafecard, pozwalająca kupić za gotówkę tzw. pieniądz internetowy. Klienci saloników i salonów Top-Press od lat mają możliwość opłacania rachunków domowych, abonamentów telefonicznych i radiowo-telewizyjnych oraz spłacania rat kredytu. Mogą również dokonywać opłat do ZUS i urzędów skarbowych oraz kupować doładowania do przedpłatowych liczników energetycznych – dodaje Grzegorz Maciągowski.

Kolporter aktualnie posiada sieć 815 saloników prasowych oraz 181 salonów Top-Press. Dynamiczną ekspansję i restrukturyzację sieci dostrzegło Jury tegorocznego konkursu Retailer’s Awards 2015. Sieć Kolporter została nominowana w kategorii SCF Music, Bookshops&Newsagents Retailer of the Year 2015. Zwycięzcę poznamy już 3 marca 2015 podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.