Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA
Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA
Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA
Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

Grupa Gino Rossi zanotowała w październiku 2014 roku sprzedaż w wysokości 22,5 mln zł (wzrost 12 proc.), w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,5 mln zł. Natomiast sprzedaż spółki Simple w październiku tego roku, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 8 mln zł, wobec 7,1 mln zł sprzedaży w październiku 2013 roku.

– Po dobrym wrześniu, zwiększyliśmy sprzedaż w październiku, przy wzroście powierzchni handlowej tylko o kilka procent w ujęciu rok do roku. W kolejnych miesiącach spodziewamy się utrzymania dotychczasowej dynamiki sprzedaży – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.

Narastająco od stycznia do końca października tego roku, sprzedaż w Grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 199,1 mln zł i była o 17 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. Dobry wynik zanotowany został w sprzedaży detalicznej Gino Rossi, gdzie po dziesięciu miesiącach tego roku sprzedaż wzrosła o 24 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

Spółka zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 80 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast sieć sprzedaży Simple Creative Products liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Sieć Gino Rossi została nominowana do nagrody SCF Footwear Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.