Restauracja Olimp, Grupa Gastromall
Restauracja Olimp, Grupa Gastromall
Restauracja Olimp, Grupa Gastromall
Restauracja Olimp, Grupa Gastromall

Grupa Gastromall właściciel m.in. sieci Restauracji Olimp serwujących jedzenie na wagę planuje otwieranie nowych lokali w największych miastach w Polsce. Już teraz Grupa zabezpieczyła ponad 10 nowych lokalizacji na terenie całego kraju.

– Rok 2014 możemy podsumować z 30 nowymi restauracjami. Otworzyliśmy 18 punktów własnych i 12 franczyzowych. Ostatnio ruszyła restauracja w CH Poznań Plaza, a na połowę grudnia przewidziane jest otwarcie kolejnej restauracji w Krakowie. W planach na 2015 jest ekspansja w takich miastach jak Wrocław, Łódź, Warszawa, Tarnów czy Lublin. Warto podkreślić także, że część z istniejących lokali przejdzie modernizację – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Izabela Domaradzka koordynator projektów Grupy Gastromall.

Jak dowiedział się Retailnet, spółka Gastromall podpisała już umowy najmu m.in. z CH Serenada w Krakowie, CH-R Sukcesja w Łodzi, Ikea Lublin, Goplana Leszno, Centrum Posnania Poznań, Brama Mazur Ełk, Tarasy Zamkowe Lublin, PH Bielany Wrocław.

Grupa Gastromall pozytywnie ocenia swoje działania w 2014 roku i dostęp do nowoczesnej powierzchni handlowej w kraju. – Olimp jest konceptem bardzo elastycznym, potrafimy ulokować się na powierzchni mniejszej niż 100 mkw. choć idealna powierzchnia dla nas to ok. 200 mkw. Ten rok obfitował w otwarcia ( co miesiąc nowa restauracja), ale także wzmocniliśmy współpracę pomiędzy centralą a franczyzobiorcami i mocno pracowaliśmy nad nowym wizerunkiem marki. Ważnym działanie było także uspójnienie komunikacji wizualnej, audyty jakości, szkolenia i warsztaty dla kucharzy oraz wzmocnienie współpracy z dostawcami i wdrożenie rozszerzonego projektu Kart Klienta (program lojalnościowy). Dla całej Grupy był to czas nowych inwestycji, debiut konceptu Companeros i rozbudowa wewnętrznej struktury organizacyjnej – wymienia Izabela Domaradzka.

Przypomnijmy, Restauracje Olimp to sieć serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. Punkty sieci znajdują się w 6 województwach w całej Polsce. Marka Olimp została nominowana do nagrody SCF 2015 Retailers’ Awards w kategorii Restaurant & Fast Food Retailer of the Year 2015.