Atrium Promenada
Atrium Promenada

Ostatnie miesiące roku obfitowały w otwarcia nowych sklepów i salonów w Atrium Promenada.

Pod koniec listopada na parterze centrum na powierzchni ponad 113 mkw. otwarto salon Betty Barclay/Tuzzi.

Z kolei w grudniu do oferty CH Atrium Promenada dołączyły salony Aleksandry Markowskiej / Milate oraz Concept House. Pierwszy salon zajmuje 36 mkw. powierzchni i zlokalizowany jest na pierwszym piętrze. Sklep posiada w ofercie torebki z włoskiej skóry oraz kreacje tworzone przez Aleksandrę Markowską – projektantkę odzieży.

Concept House to butik skupiający młodych polskich projektantów, których projekty nie są dostępne w Warszawie, bądź są dostępne maksymalnie w dwóch punktach sprzedażowych. Najemca zajmuje prawie 35 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum i oferuje odzież dla kobiet.

Jeszcze przed świętami otwarta zostanie placówka banku Citi Handlowy, która zlokalizowana będzie na parterze Atrium Promenada i zajmie 152 mkw. powierzchni.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.