Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska
Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska
Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska
Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

Sephora planuje dalszy rozwój sieci swoich perfumerii w naszym kraju. Na temat planów firmy rozmawiamy z Adamem Kołodziejczykiem, dyrektorem generalnym Sephora Polska.

W 2014 roku Sephora w dużej mierze skupiła się na modernizacjach istniejących już perfumerii. Czy firma dalej będzie remontować kolejne sklepy?

Adam Kołodziejczyk: – W 2015 roku kontynuować będziemy projekt remodelingów wybranych perfumerii Sephora. W tych, które poddaliśmy dotąd zmianom, zauważamy wyraźny wzrost odwiedzin klientów, który oczywiście bezpośrednio przekłada się na pozytywne wyniki sprzedaży tych punktów i poprawę wyników całej sieci.

Jakimi miastami zainteresowana jest obecnie Państwa firma w związku z otwarciami nowych perfumerii?

– Otwierając nowe perfumerie Sephora stawiamy na najlepsze lokalizacje w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Uważnie obserwujemy rynek nowych inwestycji, zarówno w miastach w których nie ma jeszcze naszych perfumerii, jak i tych, w których Sephora jest już obecna, a które zapowiadają atrakcyjne projekty inwestycyjne.

A czym w 2015 roku Sephora planuje zaskoczyć klientów?

– Konsekwentnie rozwijać też będziemy naszą ofertę produktów i usług. Klienci w perfumeriach Sephora znajdują wyjątkowo zaskakujący asortyment, w tym licznych marek na wyłączność np. Clarisonic, Strivectin, Benefit, Smashbox czy właśnie wprowadzona kultowa amerykańska marka makijażowa, Urban Decay. W 2014 roku wprowadziliśmy również w wybranych perfumeriach nowy serwis dla klientów o nazwie mysephora. Dzięki mobilnemu urządzeniu mogą oni m.in. sprawdzić swoja historię zakupów, czy też dostępne dla nich oferty z programu lojalnościowego Klub Sephora. W 2015 roku czekają nas oczywiście kolejne, ekscytujące premiery światowych marek oraz nowe bardzo innowacyjne usługi.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs.