Salon Greenpoint
Salon Greenpoint
Salon Greenpoint
Salon Greenpoint

Firma Fandango właściciel marki Greenpoint zamierza w tym roku otwierać kolejne sklepy w obiektach handlowych. – Jesteśmy dopiero na etapie precyzowania planów ekspansji, ale chcielibyśmy otworzyć kilkanaście sklepów w 2015 roku – mówi portalowi Retailnet.pl Tomasz Nowicki – koordynator ds. inwestycji i planowania.

– Interesują nas szczególnie miasta powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Nacisk będziemy kłaść zarówno na rozwój sieci sklepów własnych jak i franczyzowych – podkreśla Tomasz Nowicki

– W najbliższym czasie planujemy otwarcie dwóch sklepów Grennpoint w centrach handlowych. Juz 18 lutego ruszy sklep franczyzowy w Galerii Prima w Stalowej Woli, a 25 lutego otworzymy sklep własny w Galerii Jurajskiej w Częstochowie – dodał Tomasz Nowicki.

W zeszłym roku otwarto kilka sklepów własnych marki Greenpoint, m.in. w Galerii Brodnica w Brodnicy, Siedlcach, Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, Galerii Brama Mazur w Ełku, Galeria Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju, Galerii Warmińskiej w Olsztynie, CH Rywal w Białej Podlaskiej oraz w Galerii Inbag w Bartoszycach.

Właścicielem marki Greenpoint i sieci salonów o tej samej nazwie jest krakowska spółka Fandango. Greenpoint funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie pod szyldem marki działa 76 salonów w tym 4 sklepy typu outlet zlokalizowane w Krakowie, Sosnowcu oraz w Białymstoku. Wyłącznym dystrybutorem marki jest krakowska spółka Fandango Poza sprzedażą tradycyjną firma prowadzi od 2012 roku sklep internetowy www.greenpoint.pl. Średnia powierzchnia sklepów sieci Greenpoint to od 80 do 120 mkw.