Mariusz Rutowicz, Prezes Matras SA podczas SCF 2015
Mariusz Rutowicz, Prezes Matras SA podczas SCF 2015
Mariusz Rutowicz, Prezes Matras SA podczas SCF 2015
Mariusz Rutowicz, Prezes Matras SA podczas SCF 2015

3 marca podczas Shopping Center Forum Matras otrzymał tytuł SCF Retailer of The Year 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents. Środowisko biznesowe doceniło Matrasa już po raz drugi w tej kategorii.

SCF Retailer of The Year 2015

– Przyznając Matrasowi SCF Retailer of The Year 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents środowisko biznesowe potwierdziło stabilną i atrakcyjną pozycję Matrasa jako partnera biznesowego oraz siłę marki Matras, która, mimo trudnego rynku, przyciąga do swoich księgarni coraz więcej klientów. Mamy za sobą wiele zmian i wytężonej pracy. W ostatnim roku Matras podjął kolejne dynamiczne działania zmierzające do budowania i wzmacniania atrakcyjności Księgarni Matras wobec partnerów biznesowych oraz wobec klientów. A to nie koniec. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie zupełnie nowego modelu księgarni pod nową marką – mówi redakcji Retailnet.pl Mariusz Rutowicz, Prezes Matras SA.

Strategia spółki

– Nieustannie pracujemy nad wyglądem naszych księgarni, jakością obsługi klienta zarówno w księgarniach stacjonarnych jak i księgarni internetowej. Wypracowujemy nowe standardy zarówno na linii Matras – klient jak i Matras – partnerzy biznesowi. Staramy się nie tylko nadążać za dynamicznie zmieniającym się rynkiem, ale także tworzyć nowe, obowiązujące na nim standardy – dodał Mariusz Rutowicz.

Księgarnie Matras

Matras to ok. 180 księgarni na terenie całej Polski, z tego ponad po połowa w centrach handlowych oraz dynamicznie rozwijająca się księgarnia internetowa matras.pl. Od 2,5 roku Matras wprowadza fundamentalne zmiany dotyczące jakości obsługi klienta, standardów wyglądu sieci i ekspozycji towaru oraz współpracy z partnerami biznesowymi. Matras współpracuje na stałe ze 120 księgarniami niezależnymi, zaopatruje około 100 bibliotek oraz dostarcza książki do 1,5 tys. księgarń i 1,9 tys. innych odbiorców (szkoły, instytucje publiczne, firmy) oraz współpracuje z ok. 1,5 tys. wydawcami.