Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek
Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Perfumeria Douglas oraz marka mody damskiej, Greenpoint zasilają grono najemców jeleniogórskiej galerii handlowej Nowy Rynek realizowanej przez TK Development.

Komercjalizacja

– Douglas i Greenpoint to kolejne marki, zaraz po Pierre Cardin, Olsen, Sizzer, Levi’s i Broadway Fashion, które w ostatnim czasie dołączyły do oferty Nowego Rynku. W chwili obecnej proces komercjalizacji jest w końcowej fazie, a centrum handlowe zgodnie z planem otworzy się 14 października 2015 – mówi Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju w TK Development.

Perfumeria Douglas w Nowym Rynku otworzy się w centralnej części obiektu na powierzchni 210 mkw. Ta znana sieć perfumerii oferuje renomowane marki kosmetyczne, systematycznie umacniając swoją pozycję na rynku w Polsce od 2001 roku.

Greenpoint uruchomi w Nowym Rynku sklep o powierzchni blisko 90 mkw. Marka w swojej ofercie stawia na komfort, naturalne tkaniny i bogatą kolorystykę. Kolekcje Greenpoint dedykowane są kobietom.

Galeria handlowa

W ofercie centrum handlowego Nowy Rynek znajdą się debiutujące w Jeleniej Górze marki: H&M, Bershka, Stradivarius, Briju, Sizeer, Levi’s, Broadway Fashion, Home&You, Olsen, Pierre Cardin Pako Lorente oraz Sportisimo. Oprócz nich TK Development zawarł umowy również z: Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, , Monnari, Świat Książki, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro, Cukiernia Jula, Media Expert. Operatorem spożywczym będzie supermarket Intermarche.

Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry, przy ul. Podwale 25 – w bezpośrednim sąsiedztwie Starówki. Śródmiejska lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Integralną częścią inwestycji jest dworzec PKS, pełniący w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.