Salon Pawo
Salon Pawo

Pabianicki producent eleganckiej odzieży męskiej otworzył dwa nowe salony marki Pawo – własny w Bydgoszczy i franczyzowy w Warszawie. Spółka zapowiada jeszcze kilka otwarć do końca roku.

Bydgoski sklep Pawo powstał w popularnej Galerii Pomorskiej. Salon liczy 142 mkw. i należy do spółki. Natomiast franczyzowy salon Pawo o powierzchni 77 metrów kwadratowych ruszył w warszawskim Wola-Parku i jest 29. sklepem sieci. Obecnie trwają prace nad kolejnymi otwarciami – spółka zapowiada je na najbliższe tygodnie.

Pawo otwiera swoje sklepy w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Całkowita inwestycja w sklep Pawo wynosi około 200 tys. zł, z czego 80 tys. stanowi kaucja, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Jak informowała redakcje Retailnet.pl Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie – Cały czas przyglądamy się rozwojowi rynku centrów handlowych w Polsce. Oczywiście opieramy swój rozwój o otwarcia w obiektach o ugruntowanej pozycji, ale także nie wykluczamy otwarć w nowych obiektach. Często na terenie mniejszych miast, nowe obiekty są na tyle interesujące i mają dobrze przygotowaną ofertę, że przejmują znaczną liczbę klientów w dotychczas działających galerii w danym mieście.

Marka Pawo liczy ponad 26 lat i należy do firmy Pawo sp. z o.o. W kolekcjach firmy dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual. Sklepy marki Pawo działają w największych centrach handlowych w kraju. Spółka jednocześnie rozwija sieć salonów z odzieżą damską Mon Amie.

Od czerwca 2015 ambasadorem marki Pawo jest Rafał Maślak, Mister Polski 2014 oraz Vicemister International 2014.