Sławomir Halbryt, prezes zarządu Grupy Sescom
Sławomir Halbryt, prezes zarządu Grupy Sescom

Grupa Sescom, oferująca usługi z zakresu zarządzania techniczną obsługą obiektów sieciowych i wielkopowierzchniowych, w listopadzie otworzyła nowe biuro w Londynie – Business Development Unit. Będzie ono odpowiedzialne za zwiększenie dynamiki rozwoju Grupy na rynkach międzynarodowych.

– Osiągnęliśmy już silną pozycję w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W najbliższych latach będziemy koncentrować się na wzmocnieniu pozycji w aktualnie obsługiwanych krajach oraz wejściu na kolejne rynki w Europie Zachodniej. Wielu naszych klientów posiada swoje sieci w Wielkiej Brytanii, a więc kierunek ekspansji przez Londyn jest dla nas naturalny – mówi Sławomir Halbryt, prezes zarządu Grupy Sescom.

Na czele londyńskiego biura stanął Sławomir Kądziela – członek zarządu Grupy Sescom, dyrektor ds. rozwoju biznesu.

Sieci handlowe

Pierwszym wydarzeniem, na którym Grupa Sescom miała okazję zaprezentować wybranym klientom kompleksowe podejście do wsparcia technicznego sieci były targi MAPIC – jedno z największych światowych wydarzeń branży retail.

– Z uwagi na specyfikę uczestników, podczas targów główny akcent w ofercie Grupy położyliśmy na usługi Sestore sp. z o.o. w zakresie budowy i wyposażenia nowych obiektów handlowych. Odbyliśmy szereg spotkań z managerami odpowiedzialnymi za rozbudowę sieci placówek handlowych – mówi Sławomir Kądziela, który reprezentował Grupę Sescom na targach.

W 2015 roku nastąpiła znaczna intensyfikacja ekspansji zagranicznej Grupy Sescom. W maju zarejestrowana została spółka zależna Sescom Technischer Support GmbH w Austrii. Z kolei w czerwcu, w odpowiedzi na duże zainteresowanie ofertą podczas targów EXPO 2015, powstało nowe Biuro Koordynacji w Mediolanie.

Grupa Sescom

Grupa Sescom to spójna oferta trzech firm: Sescom S.A, Sestore sp z o.o. oraz SDC sp z o.o. Świadczy usługi kompleksowego wparcia technicznego dla lokalnych i międzynarodowych firm sieciowych. Zapewnia obsługę przez cały cykl życia ich obiektów – od wsparcia w projektowaniu inwestycji, poprzez wykończenie i wyposażenie, prace instalacyjne, serwis i modernizację, aż po zakończenie funkcjonowania placówki.

Obecnie z usług świadczonych przez Sescom S.A. korzysta ponad 25 tys. placówek – obiektów sieciowych i wielkopowierzchniowych, a liczba ta ciągle się powiększa. Koordynatorzy firmy co miesiąc obsługują tysiące zdarzeń o charakterze interwencji planowanych, awaryjnych, naprawczych i modernizacyjnych, między innymi dla tych klientów: C&A, Reserved, Promod, Orsay, Douglas, Lancerto, CCC, Rossmann, Piotr i Paweł GO Sport, Cubus, Sinsay.