Wspólne rozwiązanie JustWIFI i NetSprint łączy online z offline

JustWIFI oraz NetSprint – marki wchodzące w skład grupy Dirlango – integrują swoje rozwiązania i tworzą pierwszy na polskim rynku produkt łączący marketing w sieciach wi-fi oraz audience targeting.

Efektem integracji jest nowy, unikalny na polskim rynku, produkt reklamowy, który z jednej strony umożliwia precyzyjne geolokalizowanie (targetowanie geograficzne) kampanii reklamowych, z drugiej zaś dopasowanie treści do preferencji użytkowników.

-Platformy programmatic i dane użytkowników, którymi dysponujemy, w połączeniu z filtrem, jakim jest geolokalizacja umożliwiają nam realizowanie efektywnych kampanii, łączących świat online i offline – komentuje Artur Banach, CEO Netsprint S.A.

Precyzyjniejsze targetowanie

Reklamodawcy JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania kampanii w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów użytkowników dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience Tymczasem dane pochodzące z sieci JustWIFI pozwolą klientom Netsprint na precyzyjne targetowanie kampanii z uwzględnieniem np. częstotliwości logowań w określonych lokalizacjach, takich jak centra handlowe, lotniska czy kluby fitness.

-Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych,  co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści.

Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby – komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI.

Integracja obu rozwiązań stworzy unikalny ekosystem marketingu internetowego, a tym samym umocni pozycję rynkową spółek.

Nowe możliwości dotarcia

-Do tej pory dane demograficzne pozyskiwaliśmy dzięki logowaniu przy użyciu mediów społecznościowych lub z danych deklaratywnych – wskazuje w rozmowie z portalem Evigo.pl Antonina Zarakowska, Senior Marketing and Sales Specialist z firmy Justtag, operatora Just Wifi – W tej chwili jesteśmy w stanie pozyskać informacje na temat preferencji użytkownika z plików cookies zainstalowanych w jego przeglądarce. Dzięki temu otrzyma dopasowaną i spersonalizowaną reklamę nawet, gdy zdecyduje się zalogować anonimowo.

Połączenie rozwiązań NetSprint i JustWifi pozwala także na wykorzystanie informacji o położeniu geograficznym użytkownika i uwzględnieniu tej zmiennej przy doborze wyświetlanych reklam.

JustWIFI obecne jest w 56 miastach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Z platformy korzysta już ponad 600 partnerów, udostępniając darmową sieć wi-fi dla przeszło 240 000 klientów miesięcznie, którzy generują 600 000 połączeń. Rozwiązanie dostępne jest na lotniskach, stadionach, w centrach handlowych, kinach i teatrach, hotelach, środkach transportu, klubach fitness, eventach i wielu innych miejscach. JustWIFI to najbardziej zaawansowane rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl