LC Waikiki otwiera trzeci sklep w Polsce

Pasaż Grunwaldzki powiększył grono najemców o markę LC Waikiki, która jest obecnie najpopularniejszą siecią modową w Turcji. Nowo otwarty salon we wrocławskim centrum jest trzecim w Polsce.

Marka LC Waikiki odważnie wchodzi na międzynarodowy rynek. Posiad sieć ponad 500 sklepów w 27 krajach. Idea zgodnie, z którą działa marka brzmi „Każdy zasługuje na to, by być dobrze ubranym”. W efekcie w ofercie salonów LC Waikiki znajduje się przystępna odzież dla każdego. Eleganckie, stonowane elementy ubioru, jak i kolorowe, luźne stroje z przeznaczeniem do codziennego użytku. Marka proponuje zarówno kolekcję damską, męską, jak i dziecięcą.

– LC Waikiki jest doskonałym uzupełnieniem oferty modowej Pasażu Grunwaldzkiego. Wiemy, że klienci również są zadowoleni z otwarcia. Dzięki trwającym promocjom i wyjątkowo bogatej ofercie salon szybko stał się jedynym z ulubionych punktów podczas rodzinnych zakupów – tłumaczy Maciej Sanetra, Dyrektor CHR Pasaż Grunwaldzki.

Salon LC Waikiki o powierzchni 900 mkw. na poziomie „0” Pasażu Grunwaldzkiego jest trzecim w Polsce.

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku, obecne na rynku od 2007 roku. Zlokalizowane w samym sercu miasta, jest ulubionym miejscem zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówką wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Na 130 tys. mkw. powierzchni miejsce znalazło blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket. Obecnie obiekt przechodzi rewitalizację. Właścicielem obiektu jest Echo Investment SA.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl