Subway w Kielcach już w aranżacji Metro Decor

Subway uruchomił w Kielcach, w Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej swoją restaurację, w aranżacji tzw. Metro Decor. Marka sukcesywnie wprowadza ten projekt wystroju lokali już od dwóch lat.

Charakterystyczny nowy desing wnętrza ma nadać restauracjom Subway ciepłego, przyjaznego i bardziej ekskluzywnego charakteru.

Nowy design

– Musimy się zmieniać tak jak zmienia się rynek, wrażliwość i estetyka konsumentów. W stylistyce Metro Decor m.in. stare ceglane tapety zastąpiliśmy wysokiej jakości materiałami ceramicznymi doświetlanymi dekoracyjnymi, bursztynowymi lampami. Nowe są panele podłogowe, blaty i tablice z menu. Całość jest utrzymana w ciepłych pastelowych barwach. Liczymy, iż w takim wystroju nasi klienci poczują się bardziej komfortowo niż dotychczas – wyjaśnia Michał Piasecki, regionalny Agent ds. rozwoju Subway.

Kielecki Subway w Galerii Echo usytuowany jest na poziomie +1, w strefie tzw. food court, grupującej również inne lokale gastronomiczne, kawiarnie i cukiernie. Zajmuje powierzchnię ok. 50 metrów kwadratowych i zatrudnia obecnie 5 osób. Restauracja rozpoczęła już rekrutację kolejnych pracowników.

Amerykańska marka

Subway, to powstała w USA, obecnie największa na świecie, pod względem liczby lokali, sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Globalnie posiada dziś prawie 45 tysiące punktów w 110 państwach. W Polsce Subway od czerwca tego roku ma już ponad 100 restauracji. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.

– Doświadczenia z innych państw pokazują nam, że przekroczenie liczby 100 lokali restauracyjnych, jest krokiem milowym w rozwoju sieci. Przystępny system franczyzowy, to kolejny element wpływający na dynamiczny rozwój. Nasi partnerzy widzą po prostu, że jest to dobry i perspektywiczny biznes. Taki, który umie podążać za wszystkimi współczesnymi trendami. Dlatego zakładamy dalszy wzrost liczby naszych biznesowych partnerów – dodał Michał Piasecki.

Według magazynu Forbes marka Subway za 2014 r. uplasowała się na 85 pozycji listy 100 najcenniejszych marek na świecie i jest wyceniana na 6 miliardów dolarów. Łączne przychody Subway za 2014 rok sięgnęły 18,2 miliarda dolarów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.