L’Occitane modernizuje butiki

Sieć butików francuskiej marki L’Occitane zyska nowy wygląd. Prace remontowo-modernizacyjne wystartują z początkiem lutego.

Jako drugi zostanie zmodernizowany salon znajdujący się w warszawskim centrum Sadyba Best Mall. Zarząd sieci planuje rearanżację przy jednoczesnym utrzymaniu jego charakterystycznego stylu związanego z francuskim regionem – Prowansją.

– Istniejący lokal zostanie rozebrany praktycznie w całości, a na jego miejsce powstanie zupełnie nowy sklep. Prace ruszają w lutym i potrwają miesiąc. Chcemy by na początku marca butik, w nowej odsłonie i w najnowszym koncepcie architektonicznym, mógł zostać otwarty dla klientów – mówi Tomasz Szatkowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Sestore Sp. z o.o.

To drugi projekt dla marki L’Occitane. W listopadzie 2015 roku ukończona została kompleksowa modernizacja butiku w warszawskiej Galerii Mokotów. Obecnie, prowadzone są także prace projektowe dotyczące dwóch kolejnych obiektów, w Katowicach oraz Krakowie.

Sieć tworzy ponad 2 tys. salonów w ponad 100 krajach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.