Nowa strona internetowa SPAR z funkcją geolokalizacji

Przejrzysta szata graficzna, w pełni responsywny design, funkcja geolokalizacji – to tylko niektóre cechy nowej strony internetowej sieci sklepów SPAR. Za wdrożenie odpowiada firma Agendo.

Strona została zaprojektowana wspólnie przez dział marketingu SPAR i wykonawcę, firmę Agendo, która zajęła się wdrożeniem i przygotowaniem dedykowanego rozwiązania.

– Strona jest oparta o nasz autorski system Imperial CMS. Służy on do zarządzania zawartością serwisów internetowych oraz usługami w nich zawartymi. Intuicyjny interfejs sprawia, że administracja jest szybka i prosta, co zmniejsza koszt oraz ilość czasu poświęcanego na dokonywanie aktualizacji – wyjaśnia w rozmowie z redakcją Evigo Łukasz Sokół, właściciel firmy Agendo. Wcześniej firma wdrażała podobne rozwiązania m.in. dla Maxelektro i Maxkuchnie.

Autorski system CMS

System Imperial CMS jest w pełni elastyczny i można go w przyszłości dowolnie rozbudowywać. Oprogramowanie jest zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych. Oznacza to, że generuje przyjazne linki i umożliwia w dowolnym momencie zmianę tytułów, opisów i słów kluczowych. Dzięki temu, serwis jest zdecydowanie lepiej pozycjonowany w wyszukiwarkach takich jak Google.

– Całą strona jest także w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych, co oznacza, że skaluje się do dowolnej rozdzielczości. Strona została zabezpieczona protokołem SSL – w przyszłości będzie on wykorzystywany do logowania się partnerów SPAR. W tym momencie zabezpiecza część administracyjną strony przed niepowołanym dostępem – tłumaczy Łukasz Sokół.

Funkcja geolokalizacji i rola social mediów

Z ciekawych użyteczności, nowa strona posiada funkcję geolokalizacji. – Strona zapewnia geolokalizację klienta, dzięki czemu automatycznie zaproponuje najbliższy sklep i wyświetli przypisaną mu gazetkę regionalną, którą będzie można przejrzeć online – opowiada Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska.

SPAR docenia także rolę, jaką odgrywają social media. – SPAR Polska jest obecny na Facebooku, ceniąc rolę komunikacji z klientami w mediach społecznościowych. Posiadamy także własny kanał youtube, który wykorzystujemy przede wszystkim do publikacji relacji z biegów sponsorowanych przez SPAR, promując zdrowy tryb życia – dodaje Michał Zych.

SPAR jest wiodącą na świecie siecią sprzedaży detalicznej działającą na zasadach franczyzy. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 41 krajach na 4 kontynentach. Ponad 12 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 11 milionów zadowolonych klientów.W Polsce funkcjonuje ponad 200 sklepów z logo SPAR.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.