7th Street – Bar & Grill powiększa sieć restauracji

Po intensywnej końcówce roku, 7 Street rozpoczyna nowy rok otwarciem kolejnego już trzeciego lokalu w Warszawie, tym razem w nie dawno otwartym Centrum Handlowym Ferio, mieszczącym się na Wawrze.

Restauracja 7 Street będzie zlokalizowana w części zabytkowej centrum handlowego, w której pierwotnie znajdowały się biura Fabryki Wyrobów Metalowych „Wawer”. Lokal powstaje w dwukondygnacyjnym fragmencie budowli, przewiduje się, że pomieści około 50 gości.

Otwarcie jest planowane na koniec I kwartału 2016 roku.

Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców w kolejnych miastach m.in. w Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Katowicach oraz Lublinie.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą. 7th Street dostarcza do swoich lokali franczyzowych produkty spożywcze produkowane pod marką własną dedykowane tylko i wyłącznie do sieci m.in. steki, żeberka, frytki, pieczyw, przyprawy i panierki oraz świeże wino w beczkach prosto z Włoch.

Anna Chmielecka w 2007 roku założyła w Łodzi firmę kateringową food&fun, a niedługo po tym restaurację o profilu rodzinnym o nazwie Cukier Puder. Biznes gastronomiczny prowadziła do 2013 roku, kiedy to postanowiła go sprzedać. Następnym etapem jej kariery zawodowej była praca na stanowisku managera ds. franczyzy w firmie Wojtex, właściciela marki Biesiadowo, gdzie była odpowiedzialna za nadzór nad 100 lokali gastronomicznych. Obecnie Anna Chmielecka opiekuje się siecią restauracji z kuchnią amerykańską pod marką „7th Street- Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych pod marką „Meat & Fit”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.