Komfort SA zmienia dyrektora ds. marketingu

Inga Wawrzyniak-Gacek została nowym dyrektorem marketingu w spółce Sklepy Komfort S.A. Największa polska spółka zajmująca się sprzedażą podłóg i pokryć podłogowych jest w trakcie zmian wizerunkowych.

Inga Wawrzyniak-Gacek z marketingiem związana jest od ponad 10 lat. Dotychczas odpowiadała m.in. za opracowanie strategii marketingowej i kreację wizerunku marki 4F. Wcześniej pracowała dla marek House i Top Secret. Związana była również z firmą  Amway Business Centre Europe, gdzie zarządzała komunikacją marketingową Experience Centers na terenie całej Europy.

Do głównych zadań nowej dyrektor marketingu należeć będzie przeprowadzenie kolejnego etapu zmian wizerunkowych marki Komfort. Zmiany te rozpoczęły się w ubiegłym roku, kiedy to sieć wprowadziła m.in. nowy standard wystroju wnętrz sklepów (nagrodzony tytułem Best Shop Concept 2015) oraz odświeżyła wygląd serwisu www.

Inga Wawrzyniak-Gacek na stanowisku dyrektora marketingu Sklepów Komfort zastąpiła Annę Heimberger.

Komfort jest czołową polską marką specjalistycznych salonów oferujących dywany, wykładziny, panele podłogowe, podłogi drewniane, a także akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Przez ponad 20 lat obecności na rynku Komfort osiągnął pozycję lidera swojej kategorii. Jest jedną z najbardziej znanych polskich marek. Sprzedaż realizowana jest  poprzez sieć ponad 100 sklepów (własnych oraz franczyzowych) w całej Polsce oraz za pośrednictwem sklepu on-line na www.komfort.pl. Siecią zarządza spółka Sklepy Komfort S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.