Serwis internetowy Black Red White z nagrodą Webstar

Strona internetowa brw.com.pl została uhonorowana statuetką Webstar jako najlepsza w kategorii „Dom i Ogród”.

Nagrody Webstar zostały przyznane w 19 kategoriach. Kryteriami branymi pod uwagę podczas oceny serwisów były zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz cele, dla których serwis został stworzony. W procesie weryfikacji i zatwierdzenia ocen zgłoszonych stron internetowych uczestniczyła firma audytorska KPMG.

BRW.com.pl jest serwisem internetowym, który łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. Prezentuje produkty, a także pomaga odnaleźć meble i dodatki do każdego wnętrza. Klienci mogą komfortowo przeglądać inspirujące zdjęcia również na urządzeniach mobilnych. Za realizację i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo, którego autorską platformę e-commerce wykorzystuje sklep.

Klient może zapłacić za meble w salonie, kartą lub gotówką, przelewem bankowym lub, w wybranych lokalizacjach, przy odbiorze mebli. Zarezerwowane za pośrednictwem strony brw.com.pl meble, Klient może odebrać osobiście w salonie lub ustalić z salonem indywidualne warunki dostawy, a także inne usługi dodatkowe, takie jak wnoszenie lub montaż mebli.

Nagroda od ekspertów

– Nagroda dla sklepu internetowego Black Red White to niezwykłe wyróżnienie, tym bardziej, że jest ono przyznawane przez ekspertów z branży interaktywnej – powiedziała Magdalena Grzegorczyk, Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.

W ostatnim czasie internetowa platforma Black Red White została także laureatem w konkursie e-Commerce Polska awards 2015 organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Nagrodę w kategorii Design Roku – w grupie średnich i dużych sklepów – przyznano za estetykę i przejrzystość, a także layout zgodny ze specyfiką sklepu.

20 lat doświadczenia

Black Red White to polska marka – wiodący producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. W portfolio jej produktów dostępne są meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły, krzesła i materace. Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl