Uber coraz ostrzej na rynku dostaw. Partnerstwo z SAP i Bergen Logistics

Aplikacja współdzielenia dojazdów walczy o swoje miejsce wśród firm logistycznych.

W listopadzie 2015 roku Uber rozszerzył usługę Uber Rush – dostawę tego samego dnia na terenie Nowego Jorku, także na San Francisco i Chicago.  W zamian za relatywnie niewielką opłatę w wysokości 5-7 dolarów można otrzymać swoją przesyłkę nawet krócej, niż w godzinę.

Szybko na terenie miasta

Do tej pory usługa kierowana była do niedużych sklepów internetowych, które nie miały możliwości oferować tak szybkiej dostawy na życzenie klienta. UberRush udostępnił jednak API, które umożliwi nawet największym sklepom zintegrowanie swoich usług z tego typu dostawą.

Wśród partnerów UberRush znajdują się między innmi Nordstrom, Rebecca Minkoff i T-Mobile. Firmy wykorzystują usługę by dostarczać przesyłki w konkretnych lokalizacjach. Z usług firmy korzystają także niektóre restauracje.

Uber jest, dronów nie ma

W ramach dalszych integracji planowana jest współpraca z producentem oprogramowania SAP oraz dużymi partnerami logistycznymi Bergen Logistics oraz Trade Global.

Jako jedną z głównych zalet usługi Uber Rush portal Retailingoday.com wskazuje fakt, że w przeciwieństwie do dronów, jest dostępny już dziś, a duże rozproszenie i baza kierowców pozwala na bardzo szybkie dostawy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl