Wyższa odwiedzalność Galerii Katowickiej

W 2015 roku Galerię Katowicką odwiedziło o 2,4 mln więcej klientów niż w roku 2014. Ostatnie 12 miesięcy zlokalizowanego w centrum stolicy Górnego Śląska kompleksu handlowo-usługowego charakteryzuje rekordowa odwiedzalność i wzrosty sprzedaży oraz innowacyjne projekty i rozwiązania.

– Rok 2015 dla Galerii Katowickiej był rokiem przecierania szlaków, rokiem innowacji, ale przede wszystkim i bezdyskusyjnie rokiem rekordów. Na wszystkich płaszczyznach osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy w naszych ambitnie wyznaczonych celach – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

– Biorąc pod uwagę planowany dalszy dynamiczny rozwój naszych programów marketingowych oraz optymalizację tenant mix, z wielką nadzieją spoglądamy w przyszłość – dodaje.

Grudzień minionego roku przyniósł największą w historii liczbę klientów Galerii Katowickiej – blisko 1,4 mln odwiedzających. To o 25 proc. więcej względem tego samego miesiąca w 2014 r. W grudniu 2015 odnotowana została także najlepsza od otwarcia odwiedzalność dzienna – wyniosła 69 tys. osób.

W całym 2015 roku sklepy i punkty usługowe Galerii Katowickiej odwiedziło 14 milionów klientów, o 2,4 mln więcej niż w 2014 roku.

Pod względem sprzedaży najlepszym miesiącem 2015 roku, i jednocześnie od momentu otwarcia Galerii Katowickiej, był grudzień 2015 – jej wartość wzrosła o 59 proc. względem miesiąca poprzedniego. Wzrost wartości sprzedaży w grudniu rok do roku wyniósł 23 proc.

Pod koniec 2015 roku Galeria Katowicka udostępniła dla swoich klientów nową, innowacyjną wersję aplikacji zakupowej, którą w niespełna trzy tygodnie pobrało na telefony 7,5 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy cztery główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną personalną nawigacją zakupową, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów, poprawia komfort zakupów i skraca i potrzebny na nie czas. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali.

Oferta Galerii Katowickiej została w 2015 roku poszerzona o renomowane, cieszące się dużą popularnością marki wśród których znajdują się: sprzedający produkty znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach TK Maxx, sportowy Adidas, Tiger z produktami dla domu w skandynawskim designie, salon mody męskiej Pawo, nailbar „Manicure & Pedicure Marta Gajewska” i drogeria Endorphine.

Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą także m.in.: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek oraz Tommy Hilfiger, the North Face, iSpot, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, Smyk, 4 Faces, Duka, Estee Lauder.

Galeria Katowicka ma 47 tys. mkw. powierzchni GLA na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Obiekt działa od września 2013 r. Właścicielem Galerii Katowickiej jest firma Meyer Bergman.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.