Victoria’s Secret personalizuje sprzedaż bikini online

Amerykańska marka Victoria’s Secret umożliwia klientom dopasowanie odpowiedniego modelu bikini za pośrednictwem specjalnej, w pełni responsywnej, platformy internetowej.

Nowa funkcjonalność jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów, zwłaszcza w zakresie wygody dokonywania zakupów, a także możliwości maksymalnego spersonalizowania całego procesu.

Specjalna oferta, w ramach której klienci mogli kupić zestaw bikini za 39 dolarów, została ogłoszona na profilach Victoria’s Secret w mediach społecznościowych: na Facebooku i Twitterze.

Personalizacja zakupów online

Osoby odwiedzające konta Victoria’s Secret na Facebooku i Twitterze były informowane o promocyjnej ofercie i odsyłane za pośrednictwem linka na specjalną platformę internetową. Tam mogli wirtualnie dopasować odpowiadający im krój i kolor bikini (oddzielnie górną i dolną część). Zdaniem ekspertów z Boston Retail Partners, umożliwienie klientom łączenia różnych kolorów i modeli, a następnie obejrzenia „na żywo” takiego zestawu, znacznie zwiększa prawdopodobieństwo jego zakupu w modelu online. 

Platforma w wersji mobilnej

Możliwość przeglądania oferty i tworzenia własnych zestawów była możliwa zarówno na komputerach stacjonarnych, jak również za pomocą urządzeń mobilnych. Promocyjna oferta nie dotyczyła wszystkich modeli bikini oferowanych przez Victoria’s Secret. Żeby obejrzeć wszystkie rodzaje bikini, klient musiał przejść na główną stroną sklepu internetowego amerykańskiej marki.

– Sieci handlowe muszą nadal inwestować w rozwiązania technologiczne, które pozwolą konsumentom lepiej i bliżej zapoznać się z ich produktami, również podczas zakupów online. Jest to o tyle ważne, że udział sprzedaży e-commerce w całym handlu systematycznie rośnie – podkreśla Laura Sossong, senior consultant w firmie Boston Retail Partners.

Victoria’s Secret to amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą luksusowej damskiej bielizny, odzieży i kosmetyków. Firma została założona w San Francisco w 1977 r. przez absolwenta szkoły biznesu Stanford, Roya Raymonda. Nazwa marki nawiązuje do brytyjskiej królowej Wiktorii. Główna siedziba znajduje się w Columbus, w stanie Ohio. Obecnie w Stanach Zjednoczonych znajduje się 1000 sklepów, oferujących produkty Victoria’s Secret. Przedsiębiorstwo prowadzi również sprzedaż katalogową oraz internetową.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl