Jak Focus Mall Bydgoszcz zmieniało się w 2015

Focus Mall Bydgoszcz, który od ponad roku należy do Atrium Poland Real Estate Management, miniony 2015 rok może zaliczyć do bardzo udanych. Nowy właściciel regularnie wprowadza nowe udoskonalenia w obiekcie, w tym modernizację strefy food court, a oferta handlowa centrum stale się powiększa.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Focus Mall Bydgoszcz znacząco wzmocnił swoją ofertę handlową. Do grona najemców centrum dołączyły m.in. nowe marki z segmentu odzieżowego, takie jak Caterina, Etam, Vestito Man i Colorado Denim, obuwniczego – Sneakers by Distance, a także producent zegarków Swiss oraz sklep oferujący sprzęt sportowy i podróżniczy Sport XL. Dodatkowo na powiększenie swoich lokali zdecydowali się najemcy już obecni w obiekcie, w tym Rossmann, Ochnik oraz Adidas. Obecnie poziom komercjalizacji centrum handlowego wynosi 97 proc.

– Pracujemy nad zapewnieniem bogatej oferty handlowej w Focus Mall Bydgoszcz, w której znajdą się najbardziej pożądane marki na rynku. To nasz priorytet. Doceniają to nie tylko klienci, ale również najemcy, którzy decydują się na rozwój swoich sklepów w naszym centrum i chcą być obecni w obiekcie o wiodącej pozycji na lokalnym rynku – mówi Gregory Pertus, dyrektor Focus Mall Bydgoszcz.

W ubiegłym roku Focus Mall Bydgoszcz wykazał się również dużą aktywnością wprowadzając kolejne udogodnienia dla klientów. Od kwietnia 2015 mają oni do dyspozycji kartę podarunkową – do tej pory zakupiono już prawie 1500 kart. W tym samym czasie na terenie obiektu została wprowadzona darmowa sieć Wi-Fi, z której codziennie korzystają setki osób. Przy wejściach do obiektu pojawiły się też dodatkowe stojaki na rowery, a miłośnicy jednośladów mogą korzystać z zainstalowanej z myślą o nich stacji napraw. Zmiany zaszły również w strefie food court, gdzie pojawiło się dodatkowych 70 miejsc oraz zmienił się układ przestrzenny i rozmieszczenie stolików. W tej chwili strefa mieści jednorazowo 430 osób, które mogą korzystać z bogatej i różnorodnej oferty gastronomicznej, którą już wkrótce wzbogaci nowy najemca – McDonald’s. Obecnie klienci mają do dyspozycji, m.in. Burger King, KFC, Grycan, Salad Story, Pizza Hut, North Fish, Baalbek, Deka Smak oraz The Moon.

2015 rok w Focus Mall Bydgoszcz upłynął również pod znakiem wielkich wydarzeń i mnóstwa dodatkowych atrakcji.

– Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy najpopularniejszym miejscem mody w mieście, a nasze aktywności i oferta centrum handlowego przyciągają mieszkańców Bydgoszczy. W nadchodzącym roku również nie zabraknie atrakcji i wyjątkowych niespodzianek dla naszych klientów – podsumowuje Gregory Pertus, dyrektor Focus Mall Bydgoszcz.

Focus Mall Bydgoszcz powstał w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się prawie 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.