Oferta rozrywkowa w Posnanii

Już jesienią 2016 r. centrum zakupowo-lifestylowe Posnania zaoferuje wiele ciekawych propozycji spędzenia wolnego czasu. Najemcy z ofertą rozrywkową zajmą nawet 25% powierzchni GLA Posnanii.

Posnania, jako największe centrum wielofunkcyjne w Wielkopolsce, zapewni klientom nie tylko bogatą ofertę handlową, ale również liczne atrakcje rozrywkowe i rekreacyjne, co jest reakcją na potrzeby dzisiejszych klientów. Przykładowo, 3/4 tzw. „Millenialsów” postrzega centrum handlowe jako dobre miejsce do spotkania ze znajomymi i miłego spędzenia wolnego czasu, wynika z badania firmy doradczej JLL i Atrium European Real Estate. Oprócz korzystania z oferty kulturalnej i spotkań biznesowych, są oni również skłonni do uprawiania sportu w obiekcie handlowym.

– Dzisiejsi klienci postrzegają wizytę w centrum handlowym nie tylko przez pryzmat robienia zakupów, ale też jako miejsce spędzania wolnego czasu i rozrywki. Oferta Posnanii będzie dopasowana do różnych gustów i preferencji. Nasi klienci będą mieli do dyspozycji nowoczesny multipleks, klub rozrywki, klub fitness i wiele innych atrakcji – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.

Debiut kina Helios w Poznaniu

W Posnanii znajdzie się pierwsze kino Helios w stolicy Wielkopolski o powierzchni ponad 4,5 tys. mkw. z 8-salami, gdzie widzowie będą mogli obejrzeć filmowe premiery z najwyższą jakością obrazu i dźwięku. Stanie się to możliwe dzięki wykorzystaniu technologii DepthQ i srebrnych ekranów, zapewniających najwyższą precyzję wyświetlania obrazu w 3D. Ku zadowoleniu kinomanów, DepthQ wzbogacona o technologię High Frame Rate pozwoli na odbiór obrazów trójwymiarowych w najlepszej jakości na polskim rynku.

– Nie ukrywam, że zabiegałem o obecność Heliosa w stolicy Wielkopolski już od dawna i bardzo się cieszę, że te plany udało się zrealizować. Zaplanowaliśmy tu otwarcie 8-salowego multipleksu o najwyższym standardzie wykończenia i wyposażenia. Z jego oferty może jednocześnie skorzystać około 1,6 tys. widzów. Bardzo nas cieszy, iż będziemy częścią tak wyjątkowego projektu jak innowacyjne Centrum Handlowe Posnania – mówi Tomasz Jagiełło, prezes zarządu Helios S.A.

Kolejną nowością będą także niestandardowe okulary 3D do wielokrotnego wykorzystania podczas kolejnych wizyt w kinie. Komfort oglądania filmów zapewni również technologia dźwięku przestrzennego Dolby Atmos, która doskonale odwzoruje efekty dźwiękowe w salach kinowych Heliosa w Posnanii.

Kręgle i bilard w Gravitacji

Do dyspozycji klientów znajdzie się centrum rozrywki Gravitacja, gdzie będzie można spędzić czas w towarzystwie rodziny i przyjaciół, wspólnie grając w kręgle lub bilard. Klienci będą mogli zorganizować tu imprezy okolicznościowe, jak np. urodziny, a także spotkania biznesowe
i uroczystości firmowe.

– Gravitacja zadebiutuje w Poznaniu właśnie w Posnanii. Bardzo spodobała nam się jej koncepcja łącząca zakupy z rozbudowaną ofertą rekreacyjną i rozrywkową. Klienci naszego centrum rozrywki i klubu będą mogli miło spędzić czas zarówno w gronie znajomych, jak i rodzinnym – mówi Michał Świerz, prezes zarządu, Gravitacja.

 

posnania-wnetrze

Fabryka Formy

Osoby ceniące aktywny tryb życia będą mogły zadbać o kondycję fizyczną i ukształtować sylwetkę w poznańskim centrum fitness z segmentu premium, która jako jedyna w Polsce należy do organizacji IHRSA (International Health, Racquet & Sportsclub Association), propagującej zdrowy i aktywny tryb życia poprzez uprawianie sportu. Fabryka Formy właśnie w Posnanii otworzy swój pierwszy w Poznaniu klub z basenem, strefą wellness oraz nowoczesną strefą fitness. Szeroki wachlarz ćwiczeń przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn będzie można zrealizować na profesjonalnych urządzeniach treningowych wiodących, światowych marek.

– Niewątpliwie Posnania będzie miejscem tętniącym życiem. Dzięki współpracy z firmą Apsys, razem tworzymy ciekawą ofertę dla Poznaniaków. Fabryka Formy w Posnanii o powierzchni 2,3 tys. mkw. będzie pierwszym naszym klubem z basenem i strefą wellness oraz w pełni profesjonalną i nowoczesną strefą fitness – mówi Ireneusz Sęk, Prezes Zarządu, Fabryka Formy S.A.

Kuchnia polska i światowa

Posnania zapewni klientom szeroką i urozmaiconą ofertę gastronomiczną około 50 polskich i międzynarodowych marek. Na parterze budynku znajdą się kawiarnie i restauracje z niezależnymi wejściami, obsługą kelnerską i ogródkiem latem i zimą. Wśród nich będą m.in. Bierhalle, Hana Sushi, Sfinks oraz doskonale znana poznańskim koneserom marka – Nuts & Berries by Weranda.
Nie zabraknie także sieci kawiarni Costa Coffee (2 lokale) i Starbucks (2 lokale) oraz lokalnej marki Coffee Time. Co więcej, firma Wedel otworzy w Posnanii swoją pierwszą pijalnię czekolady w stolicy Wielkopolski. Będą także 2 kawiarnio-lodziarnie Grycan, dotąd znana tylko w Warszawie kawiarnia Sucre oraz kawiarnio-cukiernia A. Blikle. Na pierwszym piętrze znajdzie się m.in. designersko zaaranżowany food court na 700 miejsc z barami i gastronomią szybkiej obsługi.

Posnania

Posnania to centrum zakupowo-lifestylowe i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

Posnanię wyróżni również ponadstandardowa obsługa klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Posnania jest pierwszym obiektem handlowym na świecie zaprezentowanym w technologii wirtualnej rzeczywistości (virtual reality).

Posnania posiada również prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,very good”, świadczący o energooszczędności obiektu i dbałości o środowisko. Budowie obiektu towarzyszy modernizacja okolicznych ulic. Koszt inwestycji w rozwój infrastruktury drogowej i uzbrojenie niezagospodarowanego dotąd terenu o powierzchni 60 hektarów sięgnie ponad 80 mln zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl