Rosną przychody sieci sklepów CCC

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy CCC za luty 2016 wyniosły około 149 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 46,7%.

Przychody za okres styczeń – luty wyniosły 322 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2015 o 41,2%.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za luty 2016 wyniosły około 121 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 26,7%, narastająco za okres styczeń – luty wyniosły 277 mln zł i były wyższe o 27,5% w stosunku do roku 2015 roku.

Rozwój sieci sklepów

Spółka w ciągu najbliższych dwóch lat będzie kontynuować bardzo udaną ekspansję na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej i zmierza zdobyć pozycję lidera na każdym z krajowych rynków obuwniczych w regionie.

W 2016 roku CCC powiększy się o nie mniej niż 100 tys. mkw. netto nowej powierzchni handlowej (wzrost o 27%).

– 110 sklepów (ok. 77 tys. mkw.) otworzymy zagranicą. W pierwszym półroczu ruszy 50 sklepów, a w drugim 60. Natomiast w Polsce przewidujemy otwarcie 40 punktów CCC (23 tys. mkw.), z czego 6 w pierwszym półroczu, a 34 w drugim – wyjaśnia Dariusz Miłek, prezes zarządu CCC S.A.

– W 2016 roku przewidujemy otwarcie jednej nowej spółki dystrybucyjnej – w Serbii oraz uruchomienie sprzedaży franczyzowej w Estonii – mówi Piotr Nowajlis, wiceprezes CCC S.A.

– W Serbii będziemy otwierać salony własne. Spółka, która będzie rozwijać sieć sklepów zostanie otwarta w połowie br. roku, a pierwszy sklep CCC ruszy w sierpniu. Mamy już nawet wybraną lokalizację – dodał Dariusz Miłek.

Obecnie sieć CCC tworzy blisko 800 sklepów własnych oraz franczyzowych. Sklepy CCC działają w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Austrii, Chorwacji, Turcji, Niemczech, Słowenii, Bułgarii, Rumunii, Rosji, Łotwie, Kazachstanie i na Ukrainie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.