Intersport bez wzrostów sprzedaży w lutym

W lutym 2016 roku spółka Intersport Polska S.A. odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 17,47 mln zł, czyli niższe o 6,7% w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku. Wówczas przychody wyniosły 18,73 mln zł.

Narastająco w okresie od stycznia do lutego 2016 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 42,11 mln zł, czyli wyższe o 4,1% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 40,44 mln zł).

Przypomnijmy, w związku z kończącymi się umowami najmu Intersport 1 marca br. zamknął dwa sklepy w centrach handlowych: Atrium Plejada w Bytomiu i M1 w Bydgoszczy. Ze względu na niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży, zarząd nie zdecydował się na przedłużenie umów najmu w tych lokalizacjach.

Spółka Intersport Polska SA należy do międzynarodowej Grupy Intersport i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod tym szyldem na terenie Polski. Intersport Polska SA prowadzi działalność handlową w w 35 sklepach sportowych Intersport zlokalizowanych w 23 aglomeracjach miejskich, o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 32,7 tys. mkw., czyli o 3,2% mniej w stosunku do 31 grudnia 2015 roku (było: 37 sklepów, o łącznej powierzchni – 33,8 tys. mkw.).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.