Vistula z ponad 15% wzrostem przychodów

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2016 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group wyniosły około 39,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 15,7%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2016 roku wyniosła około 79,5 mln zł i była wyższa o około 14,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Dobre wyniki sprzedaży zanotowały również sieci detaliczne należące do Vistula Group.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) – wyniosły około 18,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 18,7% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 42,4 mln zł i była wyższa o około 17,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 18 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 15,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 32,5 mln zł i była wyższa o około 21,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Spółka od lat dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona ponad 320 sklepów (marki Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Deni Cler Milano).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.